fredag 2 januari 2015

Ingen bild nu

Sitter i soffan på nedanvåningen med två av mina älskade barn och myser. Koftan är på ovanvåningen så det blir inget stickat på den just nu. Helt ok då jag tror jag måste vila och inte sticka så mycket just nu. Känner att jag får lite ont i fingrar och vänster armbåge. Där uppe ligger också ipoden som jag tar korten med. Därför blir det ingen bild just nu. Jag har dock hunnit ner till midjan på koftan och den känns väldigt bra på. Har beslutat mig att sticka nystanet ut för att sedan pausa med längden och börjar med armarna. Tänkte att jag skulle sticka armarna med magic loop. Då blir det lättare för mig att hålla koll på saker och ting. Jag är hopplös på att anteckna (har för vanan och tro att jag kan komma ihåg allt).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar